ترازو و باسکول توزین صدر

گروه صنعتی صدر با تولید بیش از 50 نوع محصول، توانسته برای هر سلیقه و نیازی، پاسخگو باشد و هر روز به کیفیت و ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصولات خود بیفزاید. همچنین این شرکت توانسته رضایت اکثریت مشتریان خود را به نحو احسن بدست آورد. گروه بازرگانی تافر ، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نمایندگان شرکت توزین صدر و با داشتن سابقه‌ای درخشان در امر فروش، خدمات و تعمیرات ترازوی توزین صدر، بیش از دو دهه افتخار داشتن عنوان نمایندگی فروش این شرکت را به صورت انحصاری در استان اصفهان دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق تلفن 5 رقمی 35051-031 و یا مراجعه حضوری به فروشگاه تافر با ما در ارتباط باشید.

ترازوی توزین صدر

معرفی گروه صنعتی صدر

گروه صنعتی صدر کار خود را از سال 1380 با مدیریت آقای مهندس محمود دیانتی، با استفاده از امکانات پیشرفته و مدرن صاایران (صنایع الکترونیک ایران ) که متعلق به وزارت دفاع بود آغاز کرد و تولید ترازو های صا یران را به صورت پیمانکاری بر عهده گرفت .

شرکت صاایران که در زمره اولین تولیدکنندگان ترازو در ایران به شمار می‌رود، در ابتدا ترازو های مدل 3120 و ترازوهای 3121 و ترازوهای 3122 را با نمایشگر LCD و سپس 3123 را با نمایشگر گازی تولید نمود. سپس اقدام به تولید ترازوی DS9000 نمود و در اواخر کار ، تولید ترازوی آزما با برند صا ایران که برگرفته از ترازوی ساتریو بود ، را در دستور کار قرار داد.

گروه صنعتی صدر ، پس از ابلاغ دستورالعمل خصوصی سازی و در ابتدای سال 1388 به صورت رسمی و در قالب یک شرکت خصوصی و با بکارگیری دانش متخصصان تولید ترازو و تاسیس کارخانه توزین صدر، اقدام به ساخت ترازوی توزین صدر نمود.

فروشگاه تافر نمایندگی ترازو و باسکول صدر

گروه صنعتی صدر با ایجاد شبکه به هم پیوسته فروش و از طریق نمایدگان خود در اکثر استان‌های کشور، اقدام به فروش ترازوی توزین صدر و انواع تجهیزات فروشگاهی می‌نمایند. گروه بازرگانی تافر با داشتن عنوان نمایندگی انحصاری فروش ترازو و باسکول و تجهیزات فروشگاهی صدر در استان اصفهان ، اقدام به فروش محصولات توزین صدر نموده. برای بررسی این محصولات به سایت ما مراجعه کنید و یا تماس با تلفن 5 رقمی 35051-031، ضمن اخذ مشاوره تخصصی رایگان از محصولات توزین صدر را با گارنتی معتبر خرید نمایید.

خرید محصولات توزین صدر در اصفهان

یک ترازوی خوب برای هر شغلی، متفاوت است و مشتریان با توجه به نوع هدفی که دارند و ظرفیت مورد نیاز وزن کشی محصولات خود و همچنین میزان بودجه خود، ترازوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند. پس یک ترازوی خوب از نظر هر شخصی با توجه به نیازمندی‌های آن شخص می‌تواند متفاوت باشد. تنوع در محصولات توزین صدر باعث شده ، هر شخصی بتواند ترازوی مورد نظر خود را مشخص و خرید نمایید.

به دلیل تنوع در ترازو و باسکول توزین صدر، در هنگام خرید محصولات بهتر است از مشاوره افراد آگاه و متخصص استفاده کنید. تافر تضمین می‌کند که خرید از نمایندگی ترازوی توزین صدر در اصفهان علاوه بر دریافت مشاوره رایگان و انتخاب صحیح محصول مورد نیاز، بتوانید با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

نمایندگی تعمیرات ترازوی توزین صدر

نمایندگان خدمات پس از فروش توزین صدر، عاملین مجاز تعمیر آن می‌باشند. شما می‌توانید جهت تعمیر ترازو و باسکول توزین صدر با مراجعه به نمایندگان خدمات پس از فروش از خدمات رایگان، در طول مدت گارانتی و پس از آن با پرداخت تعرفه های مصوب شرکت، استفاده نمایید.

راه های ارتباطی:

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه وب سایت www.tafer.ir  محصولات مورد نظر را خرید و در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید و همچنین با تماس با شماره ویژه 35051-031 از خدمات مشاوره رایگان و تخفیفات خرید محصولات بهره مند شوید، برای یافتن آدرس ما و موقعیت جغرافیای ما می توانید  عنوان فروشگاه تافر را در گوگل سرچ کنید و یا در نرم افزارهایی مثل نشان، بلد و گوگل مپ به راحتی ما را پیدا کنید.

ضروری است که شما یک فرم با افزونه فرم ساز بسازید تا در این عنصر قابل نمایش باشد.