خرید ترازو در اصفهان

گروه بازگانی تافر به عنوان نمانده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برندهای معروف و خوشنام صنعت توزین از قبیل ترازوی محک، ترازوی رادین، ترازوی توزین صدر و … سعی دارد تا تجربه خرید از نمایندگی را به صورت اینترنتی و حضوری میسر کند و بتواند در نوع خود کامل‌ترین نمایندگی همه برندهای مطرح باشد. اگر تمایل دارید خرید ترازو در اصفهان انجام دهید، می‌توانید به فروشگاه ترازوی تافر در اصفهان به صورت حضوری مراجعه کنید و با دریافت مشاوره بهترین خرید باسکول را در اصفهان انجام دهید.

  • مشاوره تخصصی
  • تضمین کمترین قیمت
  • تحویل در سراسر کشور
  • فروش به صورت اقساطی
  • تنوع بی نظیر از محصولات
  • نمایندگی رسمی شرکت های معتبر
  • ارائه محصولات خاص و پیشرفته ی روز
  • ارائه محصولات اقتصادی با کیفیت مناسب

مرکز فروش ترازو دیجیتال فروشگاهی در اصفهان

ترازو دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله می توان به ترازو فروشگاهی، ترازوهای حساس و آزمایشگاهی، ترازوهای صنعتی، ترازو های نفرکش و باشگاهی، ترازوهای آشپزخانه، ترازوهای لیبل پرینتر و … اشاره کرد. مهمترین و پرفروشترین و کاربردی ترین دسته بندی های ذکر شده، ترازوهای فروشگاهی می باشد. 

خریداران حق دارند امن‌ترین، به صرفه ترین و ارزانترین راه‌ها را برای خرید انتخاب کنند و خرید از نمایندگی همیشه از بهترین راه های خرید شمرده می‌شود. 

نمایندگی خرید ترازو دیجیتال در اصفهان

 گروه بازرگانی تافر به عنوان نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش انواع ترازوی محک در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری توانسته در ارائه مشاوره صحیح در خرید انواع ترازوی محک و همچنین ارائه خدمات گارانتی و تعمیرات محصولات محک و نیز آموزش نحوه صحیح استفاده از محصولات گام بلندی در راستای جلب رضایت مشتریان بردارد.

همچنین گروه بازرگانی تافر با توجه به سابقه درخشان در صنعت توزین، افتخار کسب عنوان نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات و ترازوهای دیجیتال رادین و ترازوهای پند و ترازوهای پندتک را در استان اصفهان دارا می باشد و توانسته در این سالیان متمادی رضایت مشتریان محترم را جلب نموده و طرف قرارداد اکثر شرکتهای بزرگ و صنعتی استان اصفهان قرار گرفته است.

در ضمن گره بازرگانی تافر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش انواع ترازوهای فروشگاهی، ترازوهای صنعتی، ترازوهای حساس و آزمایشگاهی، ترازوهای خانگی و نفرکش، ترازوهای آشپزخانه و انواع ترازوهای خاص می باشد و همچنین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایر برندهای ترازو دیجیتال از قبیل کارین and ، radwag، اعتماد، اتحادcas ، digi ، dibal، تکین، صبا و غیره می باشد.

شایان ذکر است راه اندازی انواع سیستمهای پیچیده توزین صنعتی و نیمه صنعتی هم توسط گروه بازرگانی تافر انجام شده است.

 

خرید ترازو فروشگاهی دیجیتال

ترازوی فروشگاهی نیاز اساسی اکثر فروشگاهها و علی الخصوص فروشگاههای مواد غذایی می باشد. از قابلیتهای جدید ترازوهای دیجیتال در گروه فروشگاهی ،تولید بارکد واقعی می باشد که در بعضی از مدلهای ترازو بر روی لیبل نیز امکان چاپ دارد ، استفاده از ترازو بارکد زن لیبل پرینتر موجب سرعت کار در امور بسته بندی می گردد و امکان انبار داری را نیز ایجاد می نماید .

با توجه به امکانات متعدد، تنوع مدل ها و قیمت ها  انتخاب و خرید ترازو فروشگاهی در اصفهان و شهرهای بزرگ می‌تواند برای صاحبان کسب و کارها یک چالش باشد. در اینجا ما به عنوان یک گروه متخصص در تافر شما را برای انتخاب راهنمایی می‌کنیم.

اهمیت ترازوی فروشگاهی و قابلیت های آن

ترازوی فروشگاهی نیاز اساسی اکثر فروشگاهها و علی الخصوص فروشگاههای مواد غذایی می باشد و از سالهای قبل برای کسانی که ارتباط مستقیم با ترازو دارند به عنوان یک دغدغه مطرح بوده است ، با توجه به ترازو های قدیمی و پیشرفت روز افزون این صنعت در سالیان متمادی به اهمیت دستگاه پی می بریم ، امروزه در صنعت ترازوی فروشگاهی دستگاه هایی در حال تولید هستند که دارای کاربری ساده و کاربردی  وهمچنین  دقت توزین بالا می باشند که کاربر در زمان استفاده از ترازو با اطمینان خاطر و سرعت بالا موفق به جلب رضایت مشتری می گردد ،از قابلیتهای جدید ترازوهای دیجیتال در گروه فروشگاهی ،تولید بارکد واقعی می باشد که در بعضی از مدلهای ترازو بر روی لیبل نیز امکان چاپ دارد ، استفاده از ترازو بارکد زن لیبل پرینتر موجب سرعت کار در امور بسته بندی می گردد و امکان انبار داری را نیز ایجاد می نماید.

ترازوی فروشگاهی در فروشگاه ها و تولیدیهای مختلف همچون نانوایی ها، خرده فروشی ها، رستورانهای دریایی، گوشت و بسیاری اماکن دیگر جهت توزین کالاها با ماندگاری کم مورد استفاده میباشد. ترازوهای فروشگاهی قابلیت ارائه رسید و لیبل را دارند که روی آن نکاتی چون وزن/تعداد، قیمت واحد، قیمت کل و در برخی وزن خالص ( TARE ) را میتوان درج نمود. بعضی از انواع پیشرفته این ترازوها توان چاپ برچسب “RFID” را دارند که امکان ردیابی کالا را میسر میسازد. این گونه از ترازو به واسطه روی ترازو زمان محاسبه وزن یا قیمت کالاها را کاهش داده و دیگر نیازی به ثبت اطلاعات تک تک کالاها بصورت دستی نبوده و این امر میتواند به مدیریت از طریق نرم افزار، بارکدخوان و بسیاری دیگر ابزارها موکول گردد. در بسیاری از انواع این ترازو قطعه مهر و موم شده کالیبراسیون وجود دارد که نشانه کالیبره شدن خوانش وزن ترازوست بدین معنی که وزن خوانده شده توسط ترازو صحیح بوده و قابل دستکاری نمیباشد. در ایالات متحده امریکا ترازوها توسط “کنفرانس ملی اوزان و مقادیر”، در افریقای جنوبی “دایره استانداردهای افریقای جنوبی” و در بریتانیا توسط “سازمان بین المللی اندازه شناسی قانونی” مورد تائید واقع می شوند.

نکات مهم در انتخاب ترازو

برای یک انتخاب دقیق و خرید صحیح ترازوی مناسب فروشگاهی، می بایست نکات زیر را در نظر گرفت :

برند ترازو : ترازوهای فروشگاهی در کشور ما تحت عنوان برندهای مختلف تولید میشه که معروفترین آنها ، محک ، رادین ، توزین صدر ، پند ، کارین ، اعتماد و… می باشند و همچنین برندهای خارجی هم به صورت محدود در کشور ما وجود دارد که می توان به برندهای cas , camry ,digi , dibal  و.. اشاره کرد .

هرکدام از برندهای مذکور دارای مزایا و معایب می باشند و همچنین هر کدام تعدادی از محصولات فروشگاهی را تولید می کنند که می توانید با استفاده از مشاوره تخصصی گروه بازرگانی تافر ، بهترین برند را برای نیاز خود انتخاب نمایید.

ظرفیت ترازو : ترازو های فروشگاهی معمولا با ظرفیتهای مختلف از قبیل 15 کیلو ، 30 کیلو ، 35 کیلو، 40 کیلو ، 50 کیلو ، 60 کیلو ، 70 کیلو و 80 کیلو  تولید می شود که با توجه به نیاز و وزن محصولات ، می بایست بهترین گزینه انتخاب شود.

دقت ترازو : ترازو های فروشگاهی با دقتهای مختلف تولید می شود که معمولا نوع لودسلی که در ترازوها استفاده می شود تاثیر بسزایی در تعیین دقت ترازو دارد ، معمولا حداقل دقت ترازوهای فروشگاهی 1 گرم ، 2 گرم ، 5 گرم ، 10 گرم و 20 گرم می باشد که رابطه مستقیم با ظرفیت ترازو دارد یعنی معمولا هرچقدر ظرفیت بالا برود دقت پایین تر می آید که الته این مورد استثناهایی هم دارد چونکه به غیر از ظرفیت ترازو عوامل دیگری نیز در تعیین دقت ترازو دخیل می باشد.

با توجه به اینکه امروزه قیمت محصولات هر روز گرانتر می شود ، داشتن ترازو با دقت بالا تاثیر زیادی در فروش دقیق و جلوگیری از کم باری دارد.

علمک ترازو : ترازو های فروشگاهی در دونوع علمکدار و بدون علمک تولید می شوند که هر کدام می توند برای افراد و مشاغل مختلفی مناسب باشد.

سینی ترازو : سینی ترازو های فروشگاهی از نظر شکل و جنس و اندازه قابلیت تغییر و انتخاب دارند

از نظر شکلی ، سینی ها به سه شکل تخت ، چهار لبه و فرغونی تقسیم بندی می شوند که بعضی از ترازوها  فقط یک مدل سینی را دارا می باشند و بعضی از دو مدل سینی استفاده می کنند و نیز در برخی از موارد می توان بصورت آپشنال از نوع دیگری از سینها به غیر از سینی پیش فرض استفاده کرد.

از نظر جنس سینی ، معمولا یک نوع از سینی ها ، سینی های پلاستیکی از جنس پلاستیک فشرده abs می باشد و نوع دیگر سینی های استیل می باشند.

از نظر اندازه هم بسته با ابعاد ترازو می تواند اندازه و ابعاد سینی ها متفاوت و بزرگ و کوچک شود.

پرینتر ترازو : ترازو های فروشگاهی پرینتردار ، این امکان را برای فروشنده فراهم می آورند که بتواند به مشتری فاکتور ارائه کرده و از بروز اشتباههای محاسباتی جلوگیری نماید و همچنین امکان دریافت گزارشات فروش برای کنترل میزان فروش با مبلغ صندوق فروشگاه نیز وجود دارد. در مدلهای پیشرفته تر امکان چاپ انواع بارکد و گزارشهای متنوع و چاپ qrcode و موارد دیگر نیز فراهم گردیده است

سایر امکانات ترازو : ترازو های فروشگاهی جدید که تحت عناوین ترازوهای plus و pro  تولید می شوند امکاناتی از قبیل اتصال به کارتخوانهای بانکی ، اتصال به کشوی پول ، اتصال به کامپیوتر ، اتصال به لیبل پرینتر و اتصال به بارکدخوان و همچنین امکان شبکه شدن به صورت wifi  و lan  و پورت rs232 نیز از امکانات جالب توجه این مدل از ترازوها می باشد

درضمن امکان ارتباط این مدل از ترازوها با نرم افزارهای مختلف فروشگاهی وجود دارد.

نوع استفاده از ترازو : ترازو های مختلف ممکن است با توجه به قابلیتهایی که دارند برای مشاغل مختلف مناسب باشند:

ترازو فروشگاهی برای میوه فروشی

امروزه وجود ترازوهای دقیق و ترازوهای با ظرفیت بالا برای صنف میوه فروشی باعث تحولی در سیستم میوه فروشی ها شده بطوریکه بسیاری از ترازو فروشی های مدرن از ترازوهای فروشگاهی پرینتردار و یا حتی ترازوهای فروشگاهی پیشرفته استفاده می کنند ، با اینکار هم با ارائه فاکتور به مشتری ، امکان اشتباه و سوء تفاهم را به حداقل می رسانند و هم با گرفتن گزارشات روزانه و مدت دار ، امکان بررسی میزان فروش و خرید و مقایسه آن با موجودی صندوق ، می توانند بر روی حساب خود کنترل بیشتری داشته باشند نتکته دیگری که می توان به آن اشاره نمود این است که ترازوهای مخصوص میوه فروشی معمولا دارای سینی های بزرگ و اصطلاحا سینی فرغونی می باشد و برای توزین میوه های حجیم کاربرد دارد. اصولا برای میوه فروشی ترازوهای با ظرفیت 70 و یا 80 کیلو استفاده می کنند ولی در بعضی از میوه فروشی های کوچک از ترازوهای کوچکتر هم استفاده می کنند .

اگر میوه فروشی های سیار را در زمره این صنف در نظر بگیریم ، به طور معمول این دسته از فروشندگان از ترازوهای ارزان قیمت یا همان ترازوهای چینی استفاده می کنند که همه می تواند بدون برق مدت طولانی تری را سرویس دهد و هو قیمت مناسب و وزن سبک و قابل حملی دارند.

ترازوی فروشگاهی برای سوپرمارکت و مواد غذایی

برای کسانیکه در صنف موادغذایی و سوپر مارکت مشغول می باشند می توان دو دسته از ترازوها را در نظر گرفت ، دسته اول ترازوهای ساده می باشد که اصولا صرفا وزن کالا و نهایتا بتواند قیمت واحد و قیمت کل را نشان دهد که ترازوهای ارزان قیمت چینی تا ترازوهای ساده فروشگاهی در زمره این ترازوها قرار میگیرد و برای کسب و کارهای کوچک و موادغذایی های محلی کاربرد دارد و دسته دوم ترازوهای فروشگاهی پرینتردار و یا حتی ترازوهای فروشگاهی پیشرفته (پلاس) می باشد که در فروشگاههای مواد غذایی بزرگتر کاربرد دارد و علاوه بر دادن فاکتور به مشتری ، امکان چاپ بارکد سطر را نیز دارا می باشد و می تواند بدینوسیله با نرم افزارهای حسابداری ارتباط برقرار کرده و بصورت یکپارچه با این سیستم عمل کند و همچنین امکان اتصال مستقیم به بارکدخوان را نیز دارد که در صورتیکه فروشنده بخواهد کالاهای تعدادی خود را با ترازو بفروشد با این بارکدخوان می تواند آنها را در ترازو فراخوانی کرده و به همراه کالاهای وزنی بفروشد و نیز می توان این ترازوها را به کارتخوان متصل نمود و به صورت مستقیم مبلغ را از ترازو بر روی کارتخوان ارسال کرد و با مشتری تسویه حساب نمود.

ترازو برای فروشگاه های زنجیره ای

در فروشگاههای زنجیره ای و فروشگاههای دارای شعب مختلف ، به این امکان نیاز دارند که ترازوها و سیستم توزین آنها درون شبکه اصلی فروشگاه با سایر قسمتها از جمله سرور و سیستم حسابداری و صندوق ارتباط مستقیم و آنلاین ارتباط داشته باشند و ترازوهای پیشرفته جدید این امکان را دارند که بصورت با سیم با استفاده از پورت lan و یا پورت RS232  و به صورت بی سیم با استفاده از ماژول وای فای wifi با همدیگر از طریق سرور ارتباط مستقیم داشته باشند و در یک شبکه کار کنند و حتی اگر این ترازوها در مکان ها و شهرهای مختلف هم باشند امکان ارتباط این ترازوها بصورت آنلاین و آفلاین وجود دارد مثلا ترازوهای محک امکان برقراری ارتباط بین 250 ترازو را به صورت همزمان با شبکه وای فای wifi را دارد.

دسته دوم ترازوهای مورد نیاز این فروشگاهها ، ترازوهای پیشرفته لیبل پرینتر می باشد که برای بسته بندی محصولات کاربرد دارد و همچنین برای فروشگاههایی که سیستم فروش آنها مبتنی بر چاپ برچسب بر روی کلیه کالاهای فروخته شده می باشد نیز کاربرد دارد.

ترازو برای فروشگاه پروتئینی و مرغ و ماهی

درخصوص خرید ترازوهای فروشگاهی برای مشاغلی که محیطی مرطوب دارند و یا محصولاتی که عرض می کنند مایع هستند مثل صنف لبنیات و یا امکان خروج مایعات از آن وجود دارد مانند صنف مرغ و ماهی و یا صنف قصابی ، به این نکته باید توجه کرد جهت عدم نفوذ مایعات به داخل کیبرد و پرینتر ترازو ، حتما می بایست از ترازوهای کیبرد بالا استفاده نمود ، نکته بعدی که در خصوص این مشاغل مد نظر می باشد ،به دلیل اینکه اصولا قیمت اجناس، بالای صدهزار تومان می باشد، تعداد دیجیت قیمت حائز اهمیت می باشد به این صورت که ترازوهای معمولی قیمت واحد را تا پنج رقم یعنی نود نه هزار تومان میتوانند درج کنند ولی در ترازوهای جدید امکان ثبت قیمت واحد تا شش و یا هفت رقم هم وجود دارد.

درضمن برای صنف های فوق الذکر استفاده از ترازوهای پرینتردار توصیه می گردد و نیز میتوانند جهت بسته بندی محصولات وزنی از ترازوهای لیبل پرینتر و یا ترازوهایی که قابلیت اتصال به لیبل پرینتر را دارند استفاده نمایند.  

ترازو برای فروشگاه ابزار آلات، یراق، پیچ و مهره

بعضی از ترازوهای فروشگاهی امکان قطعه شماری و یا توزین دقیق با دقت یک گرم یا دو گرم را دارند لذا برای افرادی که در صنف ابزازآلات و پیج و مهره کار می کنند برای شمارش پیچ و مهره و قطعات یک وزن ، می توانند از این ترازو ها استفاده کنند ريا، هرچند که ترازوهای صنعتی قطعه شمار گزینه بهتری برای اینکار میباشند ولی انتخاب ترازوی فروشگاهی با قابلیت قطعه شماری به نحوی یک تیر و دو نشان محسوب میشود ولی این نکته باید در نظر گرفته شود که وزن قطعاتی که قرار است شمارش شود نباید از حداقل دقت ترازو کمتر باشد.

ترازو برای کارگاه ها و کارخانه ها

اصولا در کارگاههای صنعتی و از کارخانجات از ترازوهای صنعتی استفاده می گردد که از استحکام و طول عمر بالایی برخوردارند ولی در بعضی موارد این مدل ترازوها ، پاسخگوی نیاز این مجموعه ها نمی باشد و چاره ای جز انتخاب یک ترازوی فروشگاهی و بعضا ترازوهای حساس و آزمایشگاهی نیست ، لذا برای اینکه بدانیم کدام ترازو می تواند پاسخگوی نیاز یک واحد صنعتی و یا یک کارخانه باشد عواملی از قبیل استحکام بدنه و داشتن گواهی IP66و IP65 و مقاومت در برابر رطوبت و اسید و همچنین جنس سینی تراز و از این قبیل موارد ، باید مورد بررسی قرار گیرد.

ترازو خانگی

ترازوهای خانگی به دو دسته ترازوهای آشپزخانه و ترازوهای نفرکش تقسیم بندی می شوند که اصولا ترازوهای آشپزخانه دارای ظرفیت 5 کیلوگرم و دقت یک گرم بوده و در مدلهای مختلف با ابعاد و جنس بدنه متفاوت به بازار عرضه می شود که این تنوع می تواند هر سلیقه ای را ارضاء کرده و رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

ترازوهای نفرکش به طور معمول با ظرفیتهای 150 و 180 و 200 کیلوگرم به بازار عرضه شده و معمولا دارای دقت توزین 50 یا 100 گرم می باشد و برای توزین وزن افراد استفاده می شود ، این مدل ترازوها معمولا بصورت رژیمی و ساده و نیز با ابعاد و جنس بدنه مختلف موجود می باشد و این تنوع باعث ایجاد قیمتهای متنوع در بازار شده است.

خرید ترازو فروشگاهی ارزان و چینی

ترازوهای ارزان قیمت اصولا به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول، ترازوهای ارزان قیمت ایرانی که معمولا یا در دسته ترازوهای ساده قرار می گیرند و یا از محصولات برندهای غیر معروف و معتبر می باشند که این دسته از ترازوها  برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارند .

دسته دوم ترازوهای ساده و بی کیفیت چینی هستند که ترازوهای بسیار ارزان قیمت می باشند و اصولا به دلیل نگهداری شارژ باطری طولانی مدت ، برای افرادی که بصورت سیار امرار معاش می کنند کاربرد دارد. معمولا به این ترازوها ، ترازوهای ارزان و یا ترازوی چینی و یا ترازوی چهل کیلویی گفته می شود.

قیمت ترازو

قیمت ترازوها بستگی به برند ، امکانات ، ظرفیت ، دقت و سایر ویژگی ها متغیر می باشد و متاسفانه با توجه به تورم موجود در جامعه ، معمولا ثابت نمی باشد ولی به طور کلی می توان گفت ترازوهای چینی در زمره ترازوهای ارزان قیمت و ترازوهای ساده و پرینتر دار فروشگاهی به عنوان ترازوهای میان رده قیمت محسوب شده و به ترازوهای لیبل پرینتر و ترازوهای سری پلاسplus و پرو pro ترازوهای گرانقیمت گفته می شود

مشاوره رایگان و تخصصی خرید ترازو

گرو بازرگانی تافر امکان ارائه مشاورن تخصصی خرید ترازو را برای همه عزیزانی که قصد خرید ترازو را دارند فراهم نموده که بتوانند با توجه به تنوع بسیار زیاد ترازوهای موجود در بازار مناسبترین ترازو را انتخاب نمایند

کافی است برای دستیابی  به مشاوره کارشناسان گروه بازرگانی تافر با خط تلفن ویژه 03135051 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق پشتیبانسی سایت به آدرس www.tafer.ir و یا سایر درگاههای ارتباطی از قبیل واتس آپ تلگرام ، اینستاگرام و … اقدام نمایید ، نکته حائز اهمیت این است که همشهریان اصفهانی می توانند از مشاوره حضوری هم بهره مند گردند.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاهده آموزش ها و آفرهای ویژه، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

سوالات متداول