ترازو و باسکول محک

شرکت محک در راستای ایجاد رضایتمندی مشتریان و همچنین ارائه خدمات مطلوب به خریداران محصولات خود، به شرکت‌ها و اشخاص معتبر و دارای صلاحیت فنی ، نمایندگی فروش و تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات محک را در استان‌های مختلف کشور ارائه می‌کند ، در این راستا بعضی از نمایندگی‌های ترازو و باسکول محک صرفا نمایندگی فروش محصولات و برخی صرفاً صلاحیت ارائه خدمات و تعمیرات ترازو و باسکول های محک را دارا می باشند.

گروه بازرگانی تافر افتخار دارد که هم به عنوان نماینده فروش محصولات و هم به عنوان نماینده خدمات و تعمیرات محک در خدمت مشتریان استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری باشد. با این حال هر کجای ایران که باشید، ما محصولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌کنیم.

ترازوی توزین صدر

معرفی شرکت توزین توان سنجش

شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک ، بیش از دو دهه سابقه تولید ترازو و باسکول دارد. شرکت محک با داشتن تکنولوژی روز دنیا و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت ، همیشه توانسته محصولاتی باکیفیت را تحویل مشتریان نماید. این شرکت با تولید انبوه انواع ترازو و باسکول و کالباس بر ساده و کالباسبر ترازو دار توانسته سهم بزرگی از بازار را در اختیار بگیرد.

نمایندگی ترازو دیجیتال محک در اصفهان دارای تنوع رنگ و ظرفیتهای مختلف می‌باشند. همچنین تنوع در آپشن‌های مختلف ترازوها، توانسته امکان ایجاد محدوده قیمتی از ترازوهای ارزان تا ترازوهای پیشرفته و گران قیمت را در بر بگیرد.

باسکول‌های محک نیز در ابعاد و با ظرفیت‌های مختلف و در دو نوع باسکول چرخدار و باسکول ثابت و همچنین با سینی آهنی و یا سینی استیل به بازار عرضه شده و امکان استفاده از نمایشگر  ثابت، متحرک و یا دیواری به دلخواه مشتری وجود دارد.

کیفیت بسیار خوب ترازو فروشگاهی و باسکول محک و میزان خرابی بسیار کم آن باعث شده که شرکت محک، کلیه محصولات خود را به مدت 24 ماه گارانتی نماید. توانایی بالای شرکت در تامین به موقع قطعات، پشتیبانی ده ساله از محصولات را به همراه دارد. تمامی این خدمات چه مدت گارانتی و چه پس از آن، توسط نمایندگی‌های محک در استان‌های مختلف ارائه می‌گردد.

معرفی گروه بازرگانی تافر نمایندگی ترازو و باسکول محک

شرکت توزین دقیق نقش جهان با نام تجاری گروه بازرگانی تافر، با مدیریت مهندس ابوذر رضایی دارای بیش از بیست سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش ترازو و باسکول به صورت عمده و تکی بوده‌است. همچنین در زمینه فروش تجهیزات فروشگاهی از صفر تا صد فعالیت می‌کند تا آنجا که نزدیک به 90 فروشگاه و هایپر بزرگ را به صورت کامل تجهیز و راه اندازی کرده‌است. در کنار فعالیت‌های ذکر شده فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی و اجرای شبکه کامپیوتری و سیستم‌های حفاظتی مانند دزدگیر و دوربین و همچنین فروش سیستم‌های فروشگاهی و نرم افزارهای حسابداری را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.

گروه بازرگانی تافر، با داشتن نمایندگی فروش و خدمات از شرکت‌های معتبر از قبیل محک، رادین،  توزین صدر، کارین، پند ، پندتک، پیام توزین، اتحاد، سامان توزین، الکتروکار و امگا توانسته سبد بزرگی از محصولات را جمع آوری کند. تافر با ارائه مشاوره تخصصی رایگان به مشتریان، بهترین انتخاب را در اختیار ایشان قرار می‌دهد. علاوه بر آن شما می‌توانید برای خرید انواع ترازوهای فروشگاهی، ترازوهای صنعتی، ترازوهای آشپزخانه و خانگی و ترازوهای حساس و آزمایشگاهی، باسکول‌های سبک و سنگین ، باسکول آویز و انواع باسکول‌های خاص از قبیل باسکول فرغونی ، باسکول دامکش به راحتی از سبد بزرگ محصولات گروه بازرگانی تافر استفاده نمایید.

تافر با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و زبده و با دانش فنی برگرفته شده از سابقه کار بیست ساله تعمیر تجهیزات فروشگاهی، به راحتی توانایی انجام تعمیر تمامی انواع ترازو و باسکول و کالباسبر و چرخ گوشت و سایر تجهیزات فروشگاهی را دارا می باشد. گروه بازرگانی تافر توانسته با تکیه بر اصل هرچه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند ، رضایت مشتریان را به نحو احسن جلب نماید.

نماینده ترازوی محک در اصفهان

 گروه بازرگانی تافر با داشتن سابقه طولانی درخشان در فروش ترازو و باسکول به صورت کلی و تکی و با مدیریت مهندس ابوذر رضایی، توانسته نمایندگی فروش ترازو باسکول محک در استان اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری را به صورت انحصاری در اختیار بگیرد. لذا محصولات شرکت محک از قبیل انواع ترازو، انواع باسکول  کالباسبرها و دستگاه‌های ضدعفونی کننده محک صرفا از طریق گروه بازرگانی در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری مجاز به فروش می‌باشند. برای اینکه محصولی مطمئن و اورجینال و با قیمت مناسب و گارانتی معتبر بخرید، خرید از نمایندگی را به شما توصیه می‌کنیم.

 

ترازو و باسکول محک

خرید محصولات محک در اصفهان

به دلیل تنوع در ترازو و باسکول محک ، در خرید محصولات باید از مشاوره افراد آگاه و متخصص استفاده کنید. با خرید از نمایندگی محصولات محک ضمن دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از محصولات متنوع و دارای رنگ بندی مختلف، با قیمت مناسب ، بهترین محصول را انتخاب کنید.

گروه بازرگانی تافر متخصص در ارائه مشاوره و فروش و خدمات پس از فروش انواع محصولات محک می‌باشد و همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات و مناسبترین قیمت در فروش و تعمیر محصولات محک به مشتریان گرامی می باشد.

در خرید محصولات محک باید ویژگی‌های مختلف این محصولات، متناسب با شغل و محلی که می‌خواهید از آن استفاده کنید و همچنین مقدار بودجه مورد نظر را در نظر بگیرید.  در این خصوص از نمایندگی محک استان اصفهان می توانید کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات محک در اصفهان

تعمیر ترازو و باسکول محک در نمایندگی‌های رسمی خدمات پس از فروش و تعمیرات محک در دوران گارانتی در چارچوب قوانین شرکت، به صورت رایگان بوده و پس از آن با اخذ مبلغ مناسب و بر اساس تعرفه‌های مصوب انجام می‌گیرد.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که تعمیر دستگاه توسط افراد غیر متخصص و یا کسانی که از عنوان نمایندگی ترازوی محک بی نصیب هستند باعث خارج شدن دستگاه از خدمات گارانتی رایگان و نیز موجب تحمیل ضرر و زیان، بابت تعمیرات غیرحرفه‌ای و ایراد صدمات به قسمت‌های مختلف ترازو می‌شود. پس جهت جلوگیری از اینگونه مشکلات، تعمیرات محصولات محک را به  نمایندگی‌های رسمی بسپارید.

گروه بازرگانی تافر به عنوان نماینده انحصاری خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات محک و با دراختیار داشتن دانش لازم و دستگاههای پیشرفته و همچنین قطعات اورجینال و اصلی ، آمادگی ارائه خدمات باکیفیت، ارزان قیمت و مطمئن به مشتریان گرامی می‌باشد.

راه های ارتباطی:

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه وب سایت www.tafer.ir  محصولات مورد نظر را خرید و در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید. همچنین با تماس با شماره ویژه 35051-031 از خدمات مشاوره رایگان و تخفیفات خرید محصولات بهره‌مند شوید. برای یافتن آدرس ما  و موقعیت جغرافیای ما می‌توانید  عنوان فروشگاه تافر را در گوگل سرچ کنید و یا در نرم افزارهایی مثل نشان، بلد و گوگل مپ به راحتی ما را پیدا کنید.